مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-25حوادث

ترمیم و برقدار شدن شبکه آسیب دیده باشت و گچساران


معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر با اشاره به اینکه وقوع توفان در تاریخ دوشنبه 28 تیر، آسیب هایی را به برخی از دکل ها و شبکه انتقال برق منطقه باشت و گچساران وارد کرده بود، - ایسنا/فارس معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر با اشاره به اینکه وقوع توفان در تاریخ دوشنبه 28 تیر، آسیب هایی را به برخی از دکل ها و شبکه انتقال برق منطقه باشت و گچساران وارد کرده بود، گفت: دکل های آسیب دیده از توفان در این مناطق ترمیم و شبکه برقدار شده است.

مهدی توکلی یکشنبه 3 مرداد به خبرنگاران گفت: توفان گسترده روزهای میانی هفته گذشته در منطقه باشت و گچساران خسارات شدیدی به شبکه انتقال برق وارد کرد و منجر به سقوط 2 دکل 2 مداره 230 کیلوولت و در نتیجه افت ولتاژ برق در این منطقه شد.

توکلی افزود: با طرحی ابتکاری، برای اولین بار 2 دکل اضطراری در منطقه کوهستانی باشت و گچساران اجرا و با انجام این طرح حیاتی، پس از 5 شبانه روز و 4000 نفر ساعت در شرایط گرمای بی سابقه و دشواری های جغرافیایی و آب و هوایی، مشکل مرتفع شد.

او خاطرنشان کرد که در انجام این ماموریت، کارکنان متخصص شرکت برق منطقه ای فارس، با پیمانکاری شرکت تعمیرات نیروی برق فارس و همراهی شرکت برق منطقه ای خوزستان، دخیل و سهیم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم و برقدار شدن شبکه آسیب دیده باشت و گچساران

ترمیم و برقدار شدن شبکه آسیب دیده باشت و گچساران