مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-25اقتصادي

رتبه چهارم قم در زمینه جذب تسهیلات روستایی


اگرچه حجم تسهیلات حمایتی از روستاییان و بخش کشاورزی استان نسبت به بخش صنعت کمتر است، اما در عین حال موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در زمینه جذب تسهیلات روستایی شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در دیدار با مدیران عامل بانک های استان با اشاره به اهمیت و ارزشمند بودن خدمت به روستاییان بیان داشت: تلاش مدیران برای رفع دغدغه های بخش روستایی در ارزیابی عملکرد ایشان لحاظ می شود.

وی با تصریح بر کمتر بودن حجم تسهیلات حمایتی از روستاییان و بخش کشاورزی نسبت به بخش صنعت ادامه داد: با این حال قم عملکرد جهت حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع این ویروس توجه داد و خاطر نشان کرد: بانک های عامل باید نسبت به جذب این اعتبارات از مرکز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت بندی های صورت گرفته برای واکسیناسیون شهروندان بیان کرد: در تلاش هستیم تا کارکنان بانک ها نیز به دلیل شرایط خاص شغلی، جزء اولویت های واکسینه شدن علیه بیماری کرونا قرار گیرند.

سرمست در عین حال افزود: بر اساس آمار، 807 نفر از روستاییان استان در مجموع از تسهیلاتی بالغ بر 94 هزار میلیون ریال بهره مند شده اند.

انتهای پیام/78027


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم قم در زمینه جذب تسهیلات روستایی

رتبه چهارم قم در زمینه جذب تسهیلات روستایی