مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-25اقتصادي

دلیل خاموشی های کرمانشاه، اوج گرفتن مصرف برق اعلام شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: شب گذشته به علت پایین آمدن فرکانس شبکه پنج پست فوق توزیع استان از طریق شرکت مدیریت شبکه برق ایران قطع شد.

- امیدعلی مرآتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: این روزها، روزهای گرمی است؛ امروز هم براساس گزارش هواشناسی دمای شهر کرمانشاه 42 درجه است.

وی ادامه داد: براساس مشکلاتی از جمله خشکسالی و افزایش دما مشکلاتی در حوزه صنعت برق کشور به وجود آمده به طوریکه کلا نیروگاه های آبی و چند نیروگاه بخار از مدار تولید خارج شده و وضعیت تولید و مصرف به هم خورده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به برنامه هایی که طی چند روز گذشته با همکاری کشاورزان، صنایع و مشترکان صورت گرفت، تلاش این بود که خاموشی در بخش خانگی اعمال نشود، ولی متأسفانه شب گذشته براساس بالا رفتن مصرف مجبور شدیم به ناچار بخشی از فیدرهای 20 کیلوولت اطراف شهر کرمانشاه را قطع کنیم و امروز پیش بینی ها می شود بدلیل مصرف بالا، خاموشی خانگی اعمال شود.

وی اضافه کرد: شب گذشته به علت پایین آمدن فرکانس شبکه تعدادی از پست های فوق توزیع از طریق شرکت مدیریت شبکه برق ایران قطع شد که از حوزه توزیع استان کرمانشاه و شرکت برق منطقه ای خارج بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل خاموشی های کرمانشاه، اوج گرفتن مصرف برق اعلام شد

دلیل خاموشی های کرمانشاه، اوج گرفتن مصرف برق اعلام شد