مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-26اقتصادي

مسکن ملی؛ تکرار بی تدبیری در دهدشت/خانه به دوشانی که برای سرپناه خون دل می خورند


جانمایی اشتباه طرح مسکن ملی و سخت گیری در پرداخت وام در کنار فراهم نبودن زیرساخت ها رؤیای خانه دار شدن برای خانه به دوشان کم درآمد دهدشت را به سراب تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، درست در روزهایی که خانه دار شدن برای مستاجران رؤیای دست نیافتنی شده بود صحبت از طرحی شد که می تواند آنها را صاحب سقف کند؛ طرحی که با استقبال مردم کم درآمد قرار گرفت و روزنه امید در دلشان ایجاد کرد.

طرح اقدام ملی مسکن با هدف افزایش تولید مسکن  و پاسخگویی به نیاز جامعه آبان ماه 98 در تعدادی از استان ها رونمایی و شرایط آن شامل تأهل، فاقد مالکیت مسکونی، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا اعلام شد.

این طرح در دهدشت هم آغاز و زمین های روبروی سایت مسکن مهر برای اجرای آن در نظر گرفته شد؛ این اشتباه در جانمایی از همین ابتدا مشکلاتی را پیش روی متقاضیان قرار داده است.

در حالی که سایت 912 واحدی مسکن مهر دهدشت تا تکمیل واحدها و رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله بسیار دارد مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد این استان را پیشتاز در بستن پرونده این طرح دانسته و می گوید به همین خاطر جزء پنج استان اول در آغاز طرح مسکن اقدام ملی انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ملی؛ تکرار بی تدبیری در دهدشت/خانه به دوشانی که برای سرپناه خون دل می خورند

مسکن ملی؛ تکرار بی تدبیری در دهدشت/خانه به دوشانی که برای سرپناه خون دل می خورند