مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-26اجتماعي

کاهش 2درصدی تخلفات و حوادث موتورسیکلت ها/ ترخیص 720 خودروی رسوبی


نزدیک به 98 هزار و 311 هزار نفر در قالب طرح موتوریار آموزش میدانی دیدند و 2 درصد حوادث و تخلفات مربوط به موتورسیکلت سواران کاهش داشته است.

- ، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به اتمام تعطیلات 6 روزه، از روز جاری با عادی شدن ترددها وضعیت ترافیکی نسبت به چند روز قبل افزایش قابل توجهی داشته و طرح ها و محدودیت های ترافیکی پلیس راهور اعم از طرح ترافیک، طرح ممنوعیت تردد شبانه و … همانند قبل برابر قوانین، مقررات و مصوبات از امروز مجدد اجرا می شود که رعایت آنها از سوی شهروندان انتظار می رود.

وی افزود: نزدیک به 98 هزار و 311 هزار نفر در قالب طرح موتوریار آموزش میدانی دیدند و موتورسیکلت هایشان به پارکینگ نرفت، 2 درصد حوادث و تخلفات مربوط به موتورسیکلت سواران کاهش داشته است.

سردار حمیدی گفت: موتور یار اقدامات سلبی پلیس در برخورد با موتورسیکلت سواران را صفر کرد و سبب شد موتورسیکلت سواران آموزش های لازم را هم ببینند.

اصلاح 76 نقطه حادثه خیز رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: 76 نقطه حادثه خیز از 536 محله حادثه خیز در 3 ماهه اول سال اصلاح شد.

وی با اشاره به طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز به ویژه رانندگان پرخطر گفت: 2 هزار و 818 نفر از رانندگانی که تخلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 2درصدی تخلفات و حوادث موتورسیکلت ها/ ترخیص 720 خودروی رسوبی

کاهش 2درصدی تخلفات و حوادث موتورسیکلت ها/ ترخیص 720 خودروی رسوبی