مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-26اقتصادي

خلف وعده شهردار ساری در زمان بهره برداری جایگاه سی ان جی شهرداری


شهردار ساری در حالی زمان بهره برداری مجدد جایگاه سی ان جی شهرداری ساری را حدود 18 تیر اعلام کرد که مردم در سومین روز مرداد صف طولانی را تجربه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،در تاریخ سوم تیرماه سال جاری موضوع تاخیر در زمان بهره برداری جایگاه سی ان جی را به اطلاع جواد طالبی شهردار ساری اطلاع دادیم.

طالبی با تشریح اقدامات انجام شده درباره روند بهره برداری از این جایگاه اعلام کرد که از روز دوم تیرماه به مدت 10 روز دیگر این جایگاه آماده بهره برداری می شود.

( اینجا بخوانید ) با توجه به خلف وعده چندین باره شهرداران ساری  با جواد طالبی شهردار فعلی ساری زمان بهره برداری این مجموعه را 15 روز آینده اعلام کرد.

از سوم تیرماه تا 15 روزی که با جواد طالبی شهردار ساری وعده داد یعنی27 روز در تیر ماه گذشت و خبری از بهره برداری مجدد این مجموعه نیست.

این گزارش در حالی تکمیل می شود که در چهارمین روز مردادماه قرار داریم و مردم در صف های طولانی حاشیه ترمینال دولت باید حدود 45 دقیقه بعضا تا یک ساعت در انتظار صف گاز سی ان جی قرار بگیرند.

در ابتدا ایرادات فنی دلیل تعطیلی جایگاه سی ان جی شهرداری ساری مطرح شده بود پس از چند وقت بحث قرار داد با پیمانکار مطرح شده و در حال حاضر هم موضوع اتمام قرار داد پیمانکار فعلی مورد گفت وگو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلف وعده شهردار ساری در زمان بهره برداری جایگاه سی ان جی شهرداری

خلف وعده شهردار ساری در زمان بهره برداری جایگاه سی ان جی شهرداری