مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-26اجتماعي

شناسایی قابلیت ها و تاب آوری دانش آموزان


وزبر آموزش و پرورش با اشاره به کسب قابلیت ها و مهارت هایی نظیر هوش هیجانی برای تاب آوری دانش آموزان در وضعیت های مختلف زندگی، گفت: در سند تحول بنیادین این قابلیت ها احصاء و هدف گذاری شده اند.

- وزبر آموزش و پرورش با اشاره به کسب قابلیت ها و مهارت هایی نظیر "هوش هیجانی" برای تاب آوری دانش آموزان در وضعیت های مختلف زندگی، گفت: در سند تحول بنیادین این قابلیت ها احصاء و هدف گذاری شده اند.

دانش آموزان باید این قابلیت ها را داشته باشند و ما باید این قابلیت ها را شناسایی و به دانش آموزان، معلمان و خانواده ها منتقل کنیم.

این قابلیت ها فوق العاده مهم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در نشست حضوری با معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در خصوص رونمایی از دوره های مجازی مهارتهای خوب زیستن، با اشاره به مهارت ها و قابلیت های موجود در این دوره ها اظهار کرد: این دوره ها و این قابلیت ها هم آموختنی و هم اکتسابی است.

کیفیت زندگی ما به میزان خیلی زیاد تحت تاثیر این قابلیت ها قرار دارد چراکه با تغییرات مستمری روبرو هستیم که شتاب این تغییرات می تواند ما را در وضعیت هایی قرار دهد که می توانند آرامش ما را برهم زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی قابلیت ها و تاب آوری دانش آموزان

شناسایی قابلیت ها و تاب آوری دانش آموزان