مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-26سياسي

185 ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در استان بوشهر برگزار می شود


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: در دهه امامت و ولایت 185 برنامه فرهنگی توسط کتابخانه های استان بوشهر برگزار می شود.

- ، عباس نعمتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: عید غدیر خم نهایت رحمت و برکت است و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت به شمار می رود.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی توسط کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود که 185 برنامه فرهنگی به عنوان برنامه های شاخص انتخاب شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بیان کرد: برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقه کتابخوانی اسرار غدیر، مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر، قرائت و شرح خطبه غدیر از مهمترین برنامه ها است.

وی افزود: از دیگر برنامه ها می توان به نشست های کتابخوان تخصصی با موضوع غدیر، جشن دهه امامت و ولایت همراه با افتتاح محافل قرآن و عترت، نشست شعرخوانی و تجلیل از خیر کتابخانه ساز تازه درگذشته، مرحوم الله کرم لیراوی اشاره کرد.

نعمتی افزود: تشریح و تبیین واقعه غدیر به عنوان زیربنای فرهنگ غنی اسلامی و تشیع در جامعه اسلامی برای نسل جوان و آینده ساز در قالب برنامه های فرهنگی و دینی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در استان بوشهر برگزار می شود

185 ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در استان بوشهر برگزار می شود