مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-26اقتصادي

افزایش شدید مصرف برق در فارس/مدیریت بار از دیسپاچینگ ملی انجام می شود


سخنگوی صنعت برق استان فارس با بیان اینکه، میزان مصرف انرژی برق هم اینک نسبت به مدت مشابه سال گذشته در فارس افزایش چشمگیری داشته، تاکید کرد که این افزایش به دلیل گرمای شدید و بی سابقه هوا و تداوم خشکسالی رخ داده و منجر به اعمال مدیریت بار در سطح ملی شده است.

- ایسنا/فارس سخنگوی صنعت برق استان فارس با بیان اینکه، میزان مصرف انرژی برق هم اینک نسبت به مدت مشابه سال گذشته در فارس افزایش چشمگیری داشته، تاکید کرد که این افزایش به دلیل گرمای شدید و بی سابقه هوا و تداوم خشکسالی رخ داده و منجر به اعمال مدیریت بار در سطح ملی شده است.

محسن جوادی آزاد دوشنبه چهارم مرداد ماه در جمع خبرنگاران و در خصوص خاموشی های اعمال شده طی روزهای اخیر در استان فارس، با بیان اینکه طبق آمار مرکز پایش دیسپاچینگ برق منطقه ای فارس، میزان مصرف مشترکین استان در روز سوم مرداد ماه امسال(دیروز) 16 درصد بالاتر از سقف مجاز بود، گفت: این امر با توجه به وضعیت شبکه سراسری زمینه اعمال مدیریت استراتژیک بار از سوی دیسپاچینگ ملی را ایجاد کرده است.

او با اشاره به اینکه امروز نیز میزان بار مصرفی 9 درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است، افزود: از عمده دلایل آن می توان به افزایش دما در روز جاری، اتمام بارندگی فصلی در استان که در نتیجه بارهای کشاورزی بیشتری نسبت به روز گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شدید مصرف برق در فارس/مدیریت بار از دیسپاچینگ ملی انجام می شود

افزایش شدید مصرف برق در فارس/مدیریت بار از دیسپاچینگ ملی انجام می شود