مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-26حوادث

یک نفر در کرج به اتهام انتشار تصاویر خالکوبی دستگیر شد


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان، مرد 37 ساله ای که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می کرد در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس البرز، این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع آوری مستندات لازم، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف کرد که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نفر در کرج به اتهام انتشار تصاویر خالکوبی دستگیر شد

یک نفر در کرج به اتهام انتشار تصاویر خالکوبی دستگیر شد