مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-26سياسي

اعطای نشان خادمی افتخاری مسجد جمکران به سید حسن نصرالله


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ما معتقدیم جبهه مقاومت مسیر غدیر را تا ظهور ادامه می دهد، گفت: در آستانه عید غدیر، از سیدحسن نصرالله، - ایسنا/قم معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ما معتقدیم جبهه مقاومت مسیر غدیر را تا ظهور ادامه می دهد، گفت: در آستانه عید غدیر، از سیدحسن نصرالله، سید جبهه مقاومت در مسجد مقدس جمکران تقدیر و نشان خادمی افتخاری این مسجد مقدس به ایشان اهدا می شود.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به فرازهای مهدوی خطبه غدیر رسول خدا (ص)، اظهار کرد: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) در خطبه غدیر در 18 فراز به امام زمان(عج) اشاره دارند و تصریح می کنند که غدیر امتداد می یابد و به ظهور ختم می شود و امام مهدی(عج) به عنوان فرزند غدیر با ظهور و استقرار حاکمیت الهی، پیام غدیر را محقق می کنند.

وی ادامه داد: ما بر این باور هستیم که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امتداد غدیر و زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و جبهه مقاومت با پرچمداری جمهوری اسلامی مسیر غدیر را ادامه می دهد.

لذا در آستانه عید سعید غدیر به عنوان عید الله الاکبر بنا داریم تا از سید حسن نصر الله که نقش ویژه ای در پیش برد جبهه مقاومت به عنوان امتداد غدیر دارد، تقدیر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان خادمی افتخاری مسجد جمکران به سید حسن نصرالله

اعطای نشان خادمی افتخاری مسجد جمکران به سید حسن نصرالله