مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:302021-07-26سياسي

سالانه بیش از 10 هزار پرونده تصادف در شیراز تشکیل می شود


رییس دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز وجود سالانه بیش از 10 هزار پرونده تصادفات در شیراز را موضوعی قابل تأمل خواند و گفت: این مهم نیازمند ورود جدی مسئولان در راستای ساماندهی وضعیت رانندگی در استان و شیراز است.

- ایسنا/فارس رییس دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز وجود سالانه بیش از 10 هزار پرونده تصادفات در شیراز را موضوعی قابل تأمل خواند و گفت: این مهم نیازمند ورود جدی مسئولان در راستای ساماندهی وضعیت رانندگی در استان و شیراز است.

رشید رشیدی در مراسم تودیع و معارفه معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و سرپرست مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم و تخلفات رانندگی شیراز بیان اینکه اقدامات قضات در دادسرا با توجه به حجم کارها و پرونده های موجود ایثاری شبانه روزی است، گفت: به سرانجام رساندن این حجم از پرونده در دادسرا با کمبود 40 درصدی کادر قضایی و چندین شعب بلاتصدی، کاری جهادگونه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، رشیدی با اشاره به رشد سالانه آمار پرونده ها در مجتمع تصادفات شیراز وجود سالانه بیش از 10 هزار پرونده تصادفات در شیراز را موضوعی قابل تأمل خواند و افزود: این موضوع نیازمند ورود جدی مسئولین در راستای ساماندهی وضعیت رانندگی در استان و شیراز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه بیش از 10 هزار پرونده تصادف در شیراز تشکیل می شود

سالانه بیش از 10 هزار پرونده تصادف در شیراز تشکیل می شود