مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-26سياسي

مهم ترین پشتوانه تمدن نوین اسلامی ولایت و اشاعه فرهنگ غدیر است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: مهم ترین شاخصه و پشتوانه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، نعمت ولایت و اشاعه فرهنگ غدیر است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، اظهار داشت: ولایت مهم ترین اصل اساسی شیعه است و عید غدیر فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج فرهنگ غدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در جوامع اسلامی و حتی جهانی، افزود: متأسفانه بسیاری از بحران های امروز جوامع اسلامی و حتی بشری بخاطر دوری از فرهنگ غدیر و درک نادرست از مسئله ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت های قابل توجه جمهوری اسلامی را در سایه سار ولایت و الگو گیری از فرهنگ غدیر دانست و تصریح کرد: بهره گیری از سایه سار ولایت و امامت در اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانسته است پیشرفت های قابل توجه و چشمگیری را برای نظام اسلامی به ارمغان بیاورد و باید قدر دان نعمت ولایت بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه فرهنگ ناب غدیر و نظام مبتنی بر ولایت را یک نظام پویا و رو به پیشرفت دانست و گفت: واقعه غدیر یک مکتب انسان ساز و تعالی بخش برای جامعه بشری است و از آن واقعه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین پشتوانه تمدن نوین اسلامی ولایت و اشاعه فرهنگ غدیر است

مهم ترین پشتوانه تمدن نوین اسلامی ولایت و اشاعه فرهنگ غدیر است