مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-26پزشكي

احتمال وقوع موج سنگین بیماری در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش موارد بستری کرونا و بار بیمارستان ها، گفت: شرایط بیماری در استان خوزستان شکننده است و هر آن ممکن است با موج سنگین بیماری مواجه شویم.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش موارد بستری کرونا و بار بیمارستان ها، گفت: شرایط بیماری در استان خوزستان شکننده است و هر آن ممکن است با موج سنگین بیماری مواجه شویم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند شیوع کرونا در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز و 11 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند بنابراین شرایط بیماری در استان خوزستان شکننده است و هر آن ممکن است با موج سنگین بیماری مواجه شویم.

وی افزود: در روزهای اخیر میزان مراجعه به مراکز متنخب و تعداد موارد سرپایی مثبت، افزایش یافته است که این مساله نشان دهنده چرخش بیشتر ویروس در جامعه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هنوز در پیک بیماری هستیم، گفت: در این روزها موارد بستری افزایش یافته و بار بیمارستان ها سنگین تر شده است بنابراین تعداد بیمارستان های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا را افزایش داده ایم اما مردم باید بدانند ظرفیت درمان محدود است و در این شرایط بهترین راهکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع موج سنگین بیماری در خوزستان

احتمال وقوع موج سنگین بیماری در خوزستان