مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-26اجتماعي

ابتکار: بحران امروز جامعه ما نا امیدی و یاس است


توانستیم از موضوعاتی مثل کودکان و دختران بازمانده از تحصیل گرفته تا موضوع کیفیت آموزشها و یا مهارت هایی نظیر مهارت های ارتباطی و خوب زیستن و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت های خوب زیستن به دانش آموزان گفت: مهارتی مثل امید به ظاهر بدیهی می آید اما واقعیت این است که بحران امروز جامعه ما ناامیدی و یاس است که متاسفانه به نسل جوان سرایت می کند و مشکلاتی را به وجود می آورد و موضوعی است که باید درست به آن پرداخت.

معصومه ابتکار در نشست حضوری با وزیر آموزش پرورش برای رونمایی از دوره های مجازی مهارتهای خوب زیستن ، با اشاره به اهمیت آموزش مهارت های خوب زیستن به دانش آموزان، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ما به فقدان مهارت هایی نظیر تاب آوری لازم در برابر مشکلات، تفکر خلاق، مهارت های ارتباطی باز می گردد و همه این مهارت ها عملا برای یک دانش آموز افق گشایی را ایجاد می کند.

ابتکار با بیان اینکه باید روی مهارت امید کار کرد، افزود: باید روی این مهارت که با انتخاب خوب و رویکرد عزت مندانه توسط جوانان دنبال می شود، کار کرد تا کمک حال زندگی آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: بحران امروز جامعه ما نا امیدی و یاس است

ابتکار: بحران امروز جامعه ما نا امیدی و یاس است