مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-26سياسي

سپاه در زمینه مبارزه با فساد اداری در کنار دستگاه قضایی است


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود فساد در سیستم اداری، گفت: سپاه در زمینه مبارزه با فساد اداری در کنار دستگاه قضایی است.

- خبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور ظهر دوشنبه در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فومن، اظهار کرد: با تمام مشکلات موجود نقش بسیج و سپاه ایجاد هم بستگی، هم افزایی، تعامل است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بسیج و سپاه، عملکرد خود مردم است و سپاه در قالب بسیج مردم را ساماندهی می کند، تصریح کرد: دشمن در حوزه جنگ نرم جوانان، زنان و دختران ما را هدف قرار داده است.

سردار عبداله پور با بیان اینکه دشمن جرأت جنگ نظامی با ما را ندارد، افزود: جنگ اصلی دشمن در حوزه اقتصادی است باید با ایجاد اشتغال های زود بازده و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در محلات را به صورت جدی دنبال شود.

اهمیت تسریع واکسیناسیون در استانی که مسافر پذیر است فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه ما انقلابی گری را در چارچوب نظام می دانیم، ادامه داد: قرارگاه فرهنگی ساماندهی درستی نشده که امیدواریم دولت جدید در این حوزه متمرکز شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه حراست و پاسداری از انقلاب است، گفت: پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از رسالت های سپاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در زمینه مبارزه با فساد اداری در کنار دستگاه قضایی است

سپاه در زمینه مبارزه با فساد اداری در کنار دستگاه قضایی است