مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-26سياسي

مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه اصحاب رسانه قزوین برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی«آداب و اعمال عید غدیر» همزمان با ایام عید سعید غدیر خبر داد.

- ایسنا/قزوین مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی آداب و اعمال عید غدیر همزمان با ایام عید سعید غدیر خبر داد.

سرهنگ محمد کشاورز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت، در حادثه غدیر معیّن شده و در حقیقت این حادثه نشانه ی عظمت و جامعیت اسلام است .

وی با اشاره به آیه مبارکه سوره مائده الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی تصریح کرد: غدیر روزی است که دشمنان را مأیوس و دوستان را شاد می کند چرا که تکلیف قضیه ی رهبری جامعه اسلامی و نظام حکومت و امامت در جامعه اسلامی در این روز روشن شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و با هدف تبیین و تبلیغ سبک زندگی علوی و نشر معارف امیرالمؤمنین(ع)، مسابقه آداب و اعمال عید غدیر ویژه اصحاب رسانه استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس کتابی با عنوان آداب و اعمال عید غدیر برای این مسابقه در نظر گرفته شده که نسخه PDF آن در سایت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به آدرس(http://basijmedia.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه اصحاب رسانه قزوین برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه اصحاب رسانه قزوین برگزار می شود