مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:002021-07-26ورزشي

ورود قوه قضاییه به تخلف بانک ها در دریافت سود تسهیلات بانکی


رییس قوه قضاییه به دادستان کل و دیوان عالی کشور دستور داد تا با همکاری شورای فقهی بانک مرکزی مانع از تخلف بانک ها در دریافت سود تسهیلات بانکی شوند.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تبریک پیروزی ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک 2020 توکیو به ویژه کسب مدال طلا توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی، برای ورزشکاران ایران اسلامی در مسیر خدمت به مردم و کشور و نظام آرزوی موفقیت کرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به پایان مهلت دو هفته ای معاونان و مسئولان عالی دستگاه قضا برای اجرای دستورات ده گانه ای که در نخستین جلسه شورای عالی قضایی ارائه کرده بود، بر لزوم تسریع در انجام این دستورات تاکید کرد و در عین حال زمان ارائه گزارش مسئولان را به دلیل تعطیلات 6 روزه اخیر، تا هفته آتی تمدید کرد.

محسنی اژه ای با تقدیر از همکاران دستگاه قضا در همه رده ها و سطوح در سراسر کشور، از مدیران خواست که با نظارت بیشتر و ارائه آموزش های لازم و استفاده حداکثری از آموزه های دینی و اخلاقی، نسبت به صیانت از مجموعه قوه قضاییه اهتمام بیشتری داشته باشند.

لزوم برنامه روشن و دقیق برای پیشگیری از نفوذ جریانات فاسد در مجموعه دستگاه قضا رییس دستگاه قضا به نهادهای نظارتی قوه قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قوه قضاییه به تخلف بانک ها در دریافت سود تسهیلات بانکی

ورود قوه قضاییه به تخلف بانک ها در دریافت سود تسهیلات بانکی