مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-26اقتصادي

همیاری پاکشو جهت حفاظت از سلامت جامعه


در این روزهای سخت و بحرانی به واسطه شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی در جامعه، آن چه بیش از هر چیز لازم و ضروری به نظر می رسد ایجاد همدلی و همراهی بین اقشار جامعه است.

در این رهگذر بسیاری از سازمان ها و نهادهای دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد هستند که همانند جهادگران در حفظ سلامت مردم سهیم شده اند و شاهد این مدعا گروه صنعتی پاکشو است که در روزهای کرونایی که ماسک ها و مواد شوینده در انبارها دپو میشد و با قیمت های هنگفتی به فروش می رسید اما آن ها در آن برهه حساس تولید خود را افزایش دادند و به میدان آمدند تا سلامت مردم به خط نیفتد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: یکی از مقوله هایی که از اهمیت زیادی در جامعه به ویژه در حوزه سلامت برخوردار است نقش پررنگ و حائز اهمیت خیرین سلامت است که در کنار پرسنل بهداشت و درمان همیشه برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی ایفای نقش کرده اند.

دکتر عرفان مردانی افزود: خیرین عرصه سلامت در زمان زمان شیوع کرونا هم در کنار مدافعان سلامت برای تامین نیازهای لازم قرار گرفتند و کمک های بسیار خوبی ارائه کردند.

او ادامه داد: در همین راستا اخیرا یک محموله 24 هزار عددی ژل ضدعفونی برای توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی از طریق گروه صنعتی پاکشو در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاری پاکشو جهت حفاظت از سلامت جامعه

همیاری پاکشو جهت حفاظت از سلامت جامعه