مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:302021-07-27اجتماعي

بازگشایی حضوری مدارس، سیاست قطعی امسال است/ آغاز واکسیناسیون معلمان از عید غدیر


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سیاست قطعی امسال، بازگشایی حضوری مدارس کشور است، گفت: قطعا واکسیناسیون معلمان یکی از راههای کاستن از نگرانی خانواده هاست که بناست از عیدسعید غدیر خم در سطح کشور با همت وزارت بهداشت آغاز شود.

- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سیاست قطعی امسال، بازگشایی حضوری مدارس کشور است، گفت: قطعا واکسیناسیون معلمان یکی از راههای کاستن از نگرانی خانواده هاست که بناست از عیدسعید غدیر خم در سطح کشور با همت وزارت بهداشت آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه باهنر در حال برگزاری است با بیان اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: مستندسازی تجربیات کسب شده و کسب آمادگی برای آینده حائز اهمیت است.

در متن پدیده بی نظیر و منحصر به فردی قرار گرفتیم و این فرصت به ما داده شد تا نکات بسیاری را بیاموزیم.

وی افزود: شبکه ارتباطی، روش انتقال مفاهیم، کیفیت ارزشیابی و سنجش دوره های تحصیلی، توانمندی های مورد نیاز دانش آموزان و معلمان برای فعالیت در این عرصه و مشارکت خانواده ها در این وادی، کار کردن در فضای مجازی، ارتباطی که باید بین معلم و خانواده برقرار شود، کارکردهای اجتماعی و پرورشی مدرسه همگی عرصه های متنوعی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی حضوری مدارس، سیاست قطعی امسال است/ آغاز واکسیناسیون معلمان از عید غدیر

بازگشایی حضوری مدارس، سیاست قطعی امسال است/ آغاز واکسیناسیون معلمان از عید غدیر