مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-27حوادث

توقیف خودرو در انتظار رانندگان پرسرعت/ وقوع تخلفات حادثه ساز در یزد


بروز حوادث متعدد ترافیکی به ویژه در هفته های اخیر در شهر یزد که موجب تلفات انسانی نیز شده است پلیس را بر آن داشت تا تدبیری بیندیشد و خودروی رانندگان پرخطر را توقیف و روانه پارکینگ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، سالانه در کشور ما افراد زیادی به علت سوانح ترافیکی شهری و جاده ای جان خود را از دست می دهند و یا دچار ناتوانی و معلولیت های جسمی می شوند که در نتیجه سرعت بالای رانندگی و بروز این حوادث باری مضاعف به اقتصاد و سرمایه اجتماعی تحمیل می کنند.

از بین علل وقوع سوانح ترافیکی شدید، سرعت، مهمترین عامل شناخته شده محسوب می شود که با تولید و استفاده رو به رشد خودروهای پر سرعت، اگر این عامل کنترل نشود ممکن است عواقب ناگوار بیشتری به جامعه تحمیل کند.

شهر جهانی یزد اما به واسطه خیابان هایی که دارد و اکثر معابری شهری ان به صورت بلوار تعریف و احداث شده، رانندگان سرعت بالایی دارند و حوادث ترافیکی گوناگونی رقم می زنند.

نقش بی تاثیر دوربین های کنترل سرعت وجود دوربین های کنترل سرعت اما در این سال ها تاثیری نداشته و حتی آمار تصادفات رانندگی در این سال ها افزایش یافته و برخوردهای قهری پلیس از جمله توقیف خودرو جریمه های متعدد تاثیری در کاهش امار نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودرو در انتظار رانندگان پرسرعت/ وقوع تخلفات حادثه ساز در یزد

توقیف خودرو در انتظار رانندگان پرسرعت/ وقوع تخلفات حادثه ساز در یزد