مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-27اجتماعي

بازگشایی مدارس یک ضرورت است


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سیاست قطعی امسال، بازگشایی حضوری مدارس کشور است، گفت: قطعا واکسیناسیون معلمان یکی از راه های کاستن از نگرانی خانواده هاست که بناست از عیدسعید غدیر خم در سطح کشور با همت وزارت بهداشت آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه باهنر در حال برگزاری است با بیان اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: مستندسازی تجربیات کسب شده و کسب آمادگی برای آینده حائز اهمیت است.

در متن پدیده بی نظیر و منحصر به فردی قرار گرفتیم و این فرصت به ما داده شد تا نکات بسیاری را بیاموزیم.

وی افزود: شبکه ارتباطی، روش انتقال مفاهیم، کیفیت ارزشیابی و سنجش دوره های تحصیلی، توانمندی های مورد نیاز دانش آموزان و معلمان برای فعالیت در این عرصه و مشارکت خانواده ها در این وادی، کار کردن در فضای مجازی، ارتباطی که باید بین معلم و خانواده برقرار شود، کارکرد های اجتماعی و پرورشی مدرسه همگی عرصه های متنوعی هستند که برای آموختن فراهم اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه توصیه می کنم و امید دارم که به ازای هر معلم، مدرسه، منطقه و استان جمع بندی های روشن و مدون برای آموزش داشته باشیم و این دین ما به نظام تعلیم و تربیت است که باید به خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس یک ضرورت است

بازگشایی مدارس یک ضرورت است