مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-27سياسي

نتایج انتخابات سراسری 2020 میانمار باطل اعلام شد


یک شبکه تلویزیونی متعلق به مخالفان دولت میانمار امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، کمیسیون انتخاباتی میانمار نتایج انتخابات سراسری ماه نوامبر گذشته را باطل اعلام کرد.

- تصویر آرشیوی از درگیری مخالفان کودتا با نظامیان در خیابان های میانمار یک شبکه تلویزیونی متعلق به مخالفان دولت میانمار امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، کمیسیون انتخاباتی میانمار نتایج انتخابات سراسری ماه نوامبر گذشته را باطل اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی مخالف Mizzima، نتایج این انتخابات بر مبنای موارد گسترده نقض قوانین انتخاباتی لغو شدند.

این شبکه تصریح کرد، لغو این نتایج راه را برای انحلال اجباری حزب لیگ ملی برای دموکراسی آنگ سان سوچی که در انتخابات 2020 به شکل قاطع پیروز شد، هموار می کند.

در نوامبر 2020 ارتش میانمار تحقیقاتی را علیه حزب لیگ ملی برای دموکراسی از بابت تقلب انتخاباتی به جریان انداخته و این حزب حاکم سابق را متهم به پر کردن صندوقها با 1.

3 میلیون برگه رای کرد.

بعدا، خودداری این حزب از اظهارنظر درباره این یافته ها از سوی ارتش، برای توجیه اعمال وضعیت اضطراری و تصاحب قدرت طی یک کودتا در ماه فوریه مورد استفاده قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات سراسری 2020 میانمار باطل اعلام شد

نتایج انتخابات سراسری 2020 میانمار باطل اعلام شد