مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:002021-07-27اقتصادي

پرداخت باقی مانده خسارت سیل 98 کشاورزان خوزستانی تا فردا


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: 230 میلیارد تومان از خسارات وارد شده به کشاورزان در سیلاب 98 تا فردا به حساب کشاورزان خسارت دیده واریز خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: 230 میلیارد تومان از خسارات وارد شده به کشاورزان در سیلاب 98 تا فردا به حساب کشاورزان خسارت دیده واریز خواهد شد.

فاضل عبیات در حاشیه جلسه مشکلات کشاورزان حمیدیه که امروز (5 مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بنا بر درخواست کشاورزان شهرستان حمیدیه، جلسه ای به ریاست استاندار خوزستان و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط، با حضور جمعی از کشاورزان این شهرستان برگزار شد و مشکلاتی که پیرامون آب کشاورزی در بخش گمبوعه و روستاهای شهرستان به وجود آمده است، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این جلسه مقرر شد ظرف امروز تا روز آینده، باقی مانده مبالغ خسارت های کشاورزی وارد شده در سیلاب سال 98 که مبلغ آن 230 میلیارد تومان است به حساب کشاورزانی که زراعت شان خسارت دیده بود پرداخت شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: همچنین در ارتباط با رسیدن آب به روستاهای انتهایی رودخانه کرخه نور تصمیم گرفته شد که سازمان آب و برق خوزستان طی یک یا دو روز آینده، آبرسانی به این مناطق را انجام دهد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت باقی مانده خسارت سیل 98 کشاورزان خوزستانی تا فردا

پرداخت باقی مانده خسارت سیل 98 کشاورزان خوزستانی تا فردا