مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-28اقتصادي

هفته آینده خاموشی نخواهیم داشت/کشف بیش از 16 هزار ماینر در اصفهان


طبق پیش بینی ها دمای هوا در روزهای پیش رو روند کاهشی دارد و از این رو هفته آینده خاموشی نخواهیم داشت یا دستکم قطعی برق بدون برنامه ریزی اتفاق نخواهد افتاد.

- اظهار داشت: پیش بینی شده که دمای هوا هفته آینده حدود چهار درجه سانتیگراد خنک تر می شود که با توجه به این امر، میزان مصرف برق و وسایل سرمایشی در بسیاری از استان ها مانند آذربایجان، ارومیه، کردستان و چهارمحال و بختیاری کاهش می یابد و از این رو هفته آینده خاموشی نخواهیم داشت یا دستکم خاموشی های بدون برنامه ریزی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به افزایش پیک مصرف برق در استان، خاطرنشان کرد: دیروز سه شنبه پنجم مرداد 3648 مگاوات برق در اصفهان تولید شده و میزان مصرف 4610 مگاوات بوده این در حالی است که 963 مگاوات برق نیز از شبکه سراسری وارد استان اصفهان شده است اما مصرف همچنان بالاست.

خروج نیروگاه های برقابی از مدار دلیل قطعی برق ناگهانی است سخنگوی صنعت برق استان اصفهان درباره علت خاموشی های اخیر که بدون اطلاع قبلی اتفاق افتاد، ابراز داشت: هفته جاری، از ابتدا هفته بسیار سختی به لحاظ گرما بود و مصرف بار شبکه در حالی افزایش یافته است که چند واحد نیروگاه برقابی و حرارتی به علت مشکلات فنی از مدار خارج شدند و با کمبود تولید برق رو به رو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده خاموشی نخواهیم داشت/کشف بیش از 16 هزار ماینر در اصفهان

هفته آینده خاموشی نخواهیم داشت/کشف بیش از 16 هزار ماینر در اصفهان