مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-28ورزشي

غدیر برای همه نشانی از هویت است/ترویج فرهنگ علوی در دهه امامت و ولایت


قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری غدیر را نشانی از هویت برای همگان خواند و ضمن تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت توسط ستاد مبشر غدیر، - ایسنا/یزد قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری غدیر را نشانی از هویت برای همگان خواند و ضمن تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت توسط ستاد مبشر غدیر، تاکید کرد: شناخت ما از واقعه غدیر به شناخت معارف ناب اسلامی و دینی و ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی نوجوانان با راه و روش علوی کمک خواهد کرد.

مصطفی زارع زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد برنامه های دهه ولایت، گفت: برای اعیاد قربان، غدیر و مباهله برنامه هایی در محلات و مناطق شهر یزد با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ستاد مبشر غدیر برگزار شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال نیز برنامه های متنوعی به منظور گسترش فرهنگ علوی، برای دهه امامت و ولایت طرح ریزی شده که با شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در جامعه برای جلوگیری از تجمعات، در بستر فضای مجازی و بعضی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود.

زارع زاده پویش اطعام غدیر را به عنوان یکی دیگر از برنامه های این دهه برشمرد و گفت: غدیر برای همه نشانی از هویت است و شناخت ما از این واقعه به شناخت معارف ناب اسلامی و دینی کمک خواهد کرد لذا هدف از اجرای این برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر برای همه نشانی از هویت است/ترویج فرهنگ علوی در دهه امامت و ولایت

غدیر برای همه نشانی از هویت است/ترویج فرهنگ علوی در دهه امامت و ولایت