مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:552021-07-28اقتصادي

افزایش سهم صادرات صنایع سلولزی موجب متحول شدن تجارت خارجی زنجان می شود


رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به فعالیت 25 واحد کاغذسازی در زنجان گفت: افزایش سهم صادرات صنایع سلولزی موجب متحول شدن تجارت خارجی زنجان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زنجان، علی یگانه فرد عصر امروز در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: جلسات شورای گفت وگو ذیل نقشه راه تجارت خارجی استان، هر جلسه با اختصاص به موضوعات مختلف پیگیری می شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه صنایع سلولزی و کاغذسازی در زمره صنایع برتر استان محسوب می شود، تصریح کرد: در رابطه با این صنایع جلسات کارشناسی مختلفی در اتاق برگزار شده و حتی در این رابطه نظرات سایر استان ها نیز اخذ شده است.

وی با بیان اینکه سهم این صنایع در تجارت 9 ساله استان کمتر از 6 درصد است، تصریح کرد: امید است با برداشته شدن محدودیت های موجود، سهم این صنایع در تجارت خارجی همچون گذشته افزایش پیدا کند.

یگانه فرد با بیان اینکه در حال حاضر و بر اساس آمارها 25 واحد کاغذسازی با اشتغال 2 هزار و 250 نفری در استان فعالیت دارند، ابراز کرد: در گزارش کارشناسی اتاق بازرگانی زنجان تمام موارد مربوط به این صنعت از تجارت و ظرفیت ها و استعدادها تا مشکلات و موانع موجود بر سر راه آن به همراه پیشنهادات کارشناسی احصا و ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم صادرات صنایع سلولزی موجب متحول شدن تجارت خارجی زنجان می شود

افزایش سهم صادرات صنایع سلولزی موجب متحول شدن تجارت خارجی زنجان می شود