مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-29اجتماعي

پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه ها/ آماده باش نیروهای امدادی در شرق مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با توجه به بارش های رگباری همراه با وزش باد و صاعقه؛ توصیه ما به مردم این است که از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کنند.

- علی اصغر احمدی امروز درباره وضعیت خسارت  بارش ها در استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تا پایان هفته شاهد بارندگی، وزش باد نسبتا شدید و صاعقه در استان مازندران هستیم که تاکنون شاهد خسارتی در این زمینه نبودیم.

وی افزود: با توجه به بارش های رگباری همراه با وزش باد و صاعقه؛  توصیه ما به مردم این است که از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها  پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اضافه کرد: دامداران نیز باتوجه به بارش های رگباری و صاعقه از انتقال دام مناطق بالادست جلوگیری کنند و همچنین  پرورش دهندگان ماهی نیز به ویژه در مجاورت رودخانه ها سردهنه ها را مسدود کنند.

این مسؤول با اعلام آماده باش نیروهای امدادی و خدماتی در شرق استان، خاطر نشان کرد: باتوجه به شدت بارش ها نیروها در حالت آماده باش هستند.

احمدی در پایان گفت: خسارت بارندگی اخیر باتوجه به گستردگی بخش های مختلف درحال برآورد است که بعد از برآورد در این زمینه اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه ها/ آماده باش نیروهای امدادی در شرق مازندران

پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه ها/ آماده باش نیروهای امدادی در شرق مازندران