مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-30ورزشي

فینال تمام ایرانی مسابقات تنیس در بخش دو نفره


تیم های ایران در هر دو بخش دختران و پسران موفق به حضور در فینال بخش دو نفره در مسابقات تور جهانی تنیس زیر 18 سال شدند.

  - و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت های تور جهانی زیر 18 سال در اصفهان ، تنیسورها، خود را برای رساندن به مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال بخش دونفره محک زدند.

در بخش پسران ، علی یزدانی با نتیجه (2-6 و 1-6) مقابل پارسا افسری به برتری رسید ، امیر علی قوام با نتیجه 2 بر یک تونکای از ترکیه را برد ، آریو جوادی با نتیجه ( 3-6 و 4-6) مقابل تنیسور ترک شکست خورد ، و در آخرین دیدار سامیار الیاسی با نتیجه ( 4-6 و 4-6) کسری رحمانی را مغلوب کرد.

در بخش انفرادی دختران ، مشکات الزهرا صفی (0-6 و 1-6) ادا از ترکیه را شکست داد، ایپک تنیسور ترک با نتیجه (4-6 و 1-6 ) مغلوب پرنیا رکن آبادی شد، رومینا زینالی با نتیجه (2-6 و 2-6 ) دیگر تنیسور ترکیه را از پیش رو برداشت ، ماندگار فرزامی با نتیجه (2-6 و 3-6 ) فاطمه سادات زنجانی را برد.

در بخش دو نفره پسران تیم های کسری رحمانی - امیر علی قوام ، سامیار الیاسی- علی یزدانی موفق به حضور در دیدارهای پایانی شدند و در بخش دختران نیز تیم های رومینا زینالی - ماندگار فرزامی و نمایندگان ترکیه پس از برتری مقابل حریفان خود امروز برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال تمام ایرانی مسابقات تنیس در بخش دو نفره

فینال تمام ایرانی مسابقات تنیس در بخش دو نفره