مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 19:002021-07-30ورزشي

عبدی: قهرمانی پرسپولیس حاصل کار فوق العاده تیمی بود


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی این تیم در لیگ برتر را حاصل کار فوق العاده تیمی دانست و گفت: پرسپولیس مشکلی در لیگ برتر ندارد اما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند ارتقای استانداردهاست.

- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی این تیم در لیگ برتر را حاصل کار فوق العاده تیمی دانست و گفت: پرسپولیس مشکلی در لیگ برتر ندارد اما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند ارتقای استانداردهاست.

حسین عبدی پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران که با برتری 2 بر صفر این تیم مقابل تیم فوتبال پیکان به دست آمد، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کار فوق العاده تیمی بود که همه بازیکنان، عوامل فنی و مدیریتی و حتی هواداران با حمایت های خود در فضای مجازی آن را رقم زدند و این قهرمانی را به تمامی پرسپولیسی ها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان از نظر فنی خیلی زود به گل رسید و در یک رفت و برگشت توانست در محوطه جریمه جریف خود اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به ثمر رساندن گل اول برای پرسپولیسی ها در این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، عنوان کرد: این گل خیلی مهم بود و موجب شد از استرس بازیکنان کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدی: قهرمانی پرسپولیس حاصل کار فوق العاده تیمی بود

عبدی: قهرمانی پرسپولیس حاصل کار فوق العاده تیمی بود