مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-30سياسي

واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است


رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت:رعایت پروتکلها تا خارج شدن از پاندومی کرونا باید ادامه یابد.

- رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی: واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است ایسنا/آذربایجان غربی رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت:رعایت پروتکلها تا خارج شدن از پاندومی کرونا باید ادامه یابد.

دکتر علی احمد آقاپور در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه در حال حاضر دو راهکار برای جلوگیری از ابتلا به کرونا وجود دارد، افزود: یکی از راهکارها واکسیناسیون است که خوشبختانه در کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی سرعت گرفته است و دیگری رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک است که تا زمانی که این بیماری از حالت پاندومی خارج شود،باید ادامه یابد.

وی ادامه داد: حتی کشورهایی که با زدن واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی را سهل گرفتند مثلا ماسک زدن را اختیاری کردند بعلت ورود سویه های جدید و جهش یافته دوباره کرونا در آن کشورها افرایش یافته است.

بنابراین کرونا مشکل جهانی است تازمانی که این ویروس در سطح دنیا کنترل نشده و همه کشور تا حد بیش از 70 درصد واکسیناسیون انجام ندادند باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است

واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است