مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-31اقتصادي

آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری


در حال حاضر 5 شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز، 2 شهرستان در وضعیت نارنجی و 3 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و تا به امروز 125 هزار و 852 دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در 48 ساعت گذشته وضعیت شهرستان های کیار و اردل از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط قرمز قرار گرفت که بر این اساس تعداد شهرستان های قرمز به پنج شهرستان افزایش یافته است.

در حال حاضر شهرستان های بروجن، شهرکرد، فارسان، کیار و اردل در لیست شهرستان های با وضعیت قرمز، شهرستان های لردگان و سامان در وضعیت نارنجی و شهرستان های بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد قرار دارند.

گفتنی است از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا تا کنون 125 هزار و 852 دوز بروجن و شهرکرد از جمله آیت الله کاشانی، هاجر (س) و امام علی (ع) فرخشهر تقریبا تکمیل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: عادی انگاری، برپایی دورهمی ها و برگزاری مراسم عروسی و ترحیم از مهم ترین علت شیوع ویروس کرونا در استان است.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا با سویه دلتا از سرایت پذیری بالاتری برخوردار است و کودکان و نوجوانان بیشترین تعداد افراد مبتلا در موج پنجم کرونا را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری

آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری