مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-31پزشكي

حمایت 12میلیاردی از 20 پروژه حوزه سلامت و بهداشت


رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران گفت: بنا داریم در قالب همکاری با نیماد از 20 پروژه حوزه سلامت و بهداشت به صورت مشترک بالغ بر 12میلیارد تومان حمایت کنیم.

- ، ایمان افتخاری امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران که به صورت آنلاین در محل صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران برگزار شد، گفت: امروزه مسائل بهداشتی و درمانی با زندگی مردم گره خورده که رفع این مسائل نیاز به همکاری های همگانی دارد.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته پروژه های خوبی در حوزه های مختلف علمی اجرا شده است، گفت: این پروژه ها تاکنون پیشرفت های خوبی داشته زیرا به صورت همکاری های مشترک با بخش های مختلف بوده است.

وی گفت: از این رو بنا داریم همکاری مشترکی با موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران داشته باشیم و از رخدادهای حوزه بهداشت و سلامت حمایت کنیم.

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران افزود: در همین راستا فراخوانی از سوی این صندوق منتشر شده که محققان می توانند تا بیستم شهریور ماه ایده های خود را در زمینه های بهداشت و سلامت ارائه کنند.

وی با اشاره به حوزه های این فراخوان گفت: محققان می توانند طرح های خود را در حوزه های فرآورده های سلامت محور (دارو، کاشتنی ها، تجهیزات پزشکی، ابزارهای تشخیص، بیوسنسورها، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 12میلیاردی از 20 پروژه حوزه سلامت و بهداشت

حمایت 12میلیاردی از 20 پروژه حوزه سلامت و بهداشت