مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-31سياسي

اثرگذاری هیأت های مذهبی در تعمیق و گسترش فرهنگ حسینی در جوامع اسلامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیات های مذهبی در طول تاریخ اسلام به ویژه در تاریخ تشیع، در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلام و ترویج گفتمان عاشورایی حضرت سیدالشهداء (ع) اثرگذار بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری امروز در چهارمین ستاد عملیات محرم 1443هجری قمری با تبریک فرا رسیدن ولادت هفتمین گوهر تابناک امامت و ولایت امام موسی کاظم (ع) و با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری مراسمات محرم 1400، اظهار کرد: هیات های مذهبی در طول تاریخ اسلام و تشیع یکی از اثرگذارترین مجموعه های فرهنگی و دینی در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی و حسینی بوده است .

   وی با اشاره به کارکردهای بسیار مثبت هیات های مذهبی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: هیات های مذهبی یکی از مجموعه های مردمی و دینی است که در حوزه تربیت بسیار مورد توجه است و می تواند در و مواسات بود.

شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم الحرام 1443هجری قمری و با تاکید بر برگزاری مراسمات محرم 1400 با رعایت دقیق شیوه نامه ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مهم ترین و اصلی ترین رسالت هیأت مذهبی اقامه عزاداری و سوگواری برای اهل بیت (ع) به ویژه ذکر مصیبت برای حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش است و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری هیأت های مذهبی در تعمیق و گسترش فرهنگ حسینی در جوامع اسلامی

اثرگذاری هیأت های مذهبی در تعمیق و گسترش فرهنگ حسینی در جوامع اسلامی