مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-31پزشكي

کرونا دلتا کودکان را هم درگیر می کند/ گوناگونی علائم در نوع دلتا


رییس بیمارستان مرکز طبی کودکان با اشاره به توانایی ویروس کرونا دلتا بر درگیر کردن کودکان، گفت: درست است که این نوع ویروس می تواند سنین پایین تر را هم درگیر کند اما این به منزله شدت بیشتر علائم در کودکان نیست.

- دکتر رضا شروین بدو ریاست بیمارستان مرکز طبی کودکان و عضو هیئت علمی خفیف نیز خطرات خود را خواهد داشت.

این فوق متخصص مغز و اعصاب کودکان با تاکید بر آموزش بهتر به مردم برای رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی خاطرنشان کرد: سلامت تک بعدی نیست و مردم ما هم نشان دادند که قانون مدار هستند و یکی از چالش هایی که عملا در عدم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد، عدم وجود همگرایی و یکپارچگی در افزایش سواد پیشگیری از بیماری کووید -19 ، حساس سازی و جریان سازی موثر چه از جانب رسانه ها و چه از جانب متخصصین امر است.

بدو ادامه داد:نباید فضای عادی انگاری در کشور غلبه کند و نظرات کارشناسانه و عملیاتی به صورت مداوم مورد بررسی قرار گیرد و از ظرفیت های عظیم دانشی آن هم در حوزه سلامت بهره برداری موثر صورت گیرد.

وی با اشاره به توانایی ویروس کرونا دلتا بر درگیرکردن کودکان عنوان کرد: درست است که این نوع ویروس می تواند سنین پایین تر را درگیر کند اما این به منزله شدت بیشتر علائم در کودکان نیست و چه بسا می تواند این شدت کمتر نیز باشد ولی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دلتا کودکان را هم درگیر می کند/ گوناگونی علائم در نوع دلتا

کرونا دلتا کودکان را هم درگیر می کند/ گوناگونی علائم در نوع دلتا