مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-01اقتصادي

توزیع نهاده دامی هست اما کم است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در بحث تامین نهاده و علوفه دامی وضعیت استان زنجان همانند کشور است و مشکلاتی وجود دارد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در بحث تامین نهاده و علوفه دامی وضعیت استان زنجان همانند کشور است و مشکلاتی وجود دارد.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال در یک وضعیت بحرانی آب و هوایی قرار داریم که برای خروج از آن باید برنامه ریزی و مدیریت سریع و بموقع انجام شود و آنچه که این بحران و مدیریت آن را حساس تر از قبل کرده، تغییر دولت و مدیریت ها در کشور طی روز و هفته های آتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این بحران می تواند تهدیدی برای امنیت غذایی کشور باشد، افزود: در بحث تامین نهاده و علوفه دامی، وضعیت استان زنجان همانند کشور است و مشکلاتی وجود دارد ولی در برخی موارد با بهینه کردن مصرف، تخصیص نهاده از سطح متوسط کشوری بالاتر است و دامداران سهم بیشتری از دیگر دامداران کشور دریافت کردند.

این مسئول ادامه داد: تخصیص بیش از میانگین کشوری به این معنا نیست که دامداران استان مشکلی ندارند، بلکه مشکلات در این بخش ها زیاد است و اعتراض دامداران در رابطه با افزایش قیمت ها و تامین نهاده بحق است، به همین خاطر به دنبال تقویت زیرساخت ها برای تامین حداکثری نهاده ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نهاده دامی هست اما کم است

توزیع نهاده دامی هست اما کم است