مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-01اجتماعي

تخلیه فاضلاب هیدروکربنی به تالاب نای بند شناسایی شد+ عکس


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: تخلیه فاضلاب هیدروکربنی به کانال منتهی به تالاب نای بند و جنگل حرا که منجر به تلفات آبزیان در عسلویه بود شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرهاد قلی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخلیه فاضلاب هیدروکربنی از سوی یکی از پالایشگاه های منطقه ویژه اقتصادی پارس در عسلویه به محدوده تالاب نای بند و جنگل حرا موجب تلفات شماری ماهی و خسارت به آبزیان شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه بلافاصله بررسی انجام و منشا تخلیه شناسایی و پیگیری قضایی علیه پالایشگاه آغاز شد.

وی توضیح داد: وفق قوانین و مقررات به ویژه اصل پنجاهم قانون اساسی هیچ شرکت صنعتی مجاز به تخریب و آلودگی محیط زیست نیست و همه شرکت های صنعتی باید با تجهیزات لازم از ورود  آلاینده ها به محیط زیست خودداری کنند.

این مقام مسؤول تاکید کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر هر گونه تخطی از قانون را پیگیری و خسارت وارده به محیط زیست را مطالبه می کند.

آلودگی پارک ملی نای بند به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تالاب نای بند و جنگل های حرای آن از اکوسیستم های ارزشمند بوده که حفاظت از این اکوسیستم بسیار مهم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه فاضلاب هیدروکربنی به تالاب نای بند شناسایی شد+ عکس

تخلیه فاضلاب هیدروکربنی به تالاب نای بند شناسایی شد+ عکس