مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-01ورزشي

دلم برای فوتبال یزد می سوزد


وقتی به یاد می آورم که زمانی یزد در فوتبال تیم ‎داری می کرد و کرمان و شیراز غبطه می‎خوردند و حالا این روند برعکس شده است، - ایسنا/یزد پیشکسوت فوتبال یزد می گوید: وقتی به یاد می آورم که زمانی یزد در فوتبال تیم ‎داری می کرد و کرمان و شیراز غبطه می‎خوردند و حالا این روند برعکس شده است، دلم می سوزد.

محمدرضا سلطانی در گفت وگو با ایسنا تصریح می کند: از دوازده سالگی فوتبال را آغاز و در تمام رده های نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان فوتبال یزد فعالیت کرده ام و علاوه بر آن سابقه بازی در تیم های ماشین سازی تبریز، تربیت و فولاد یزد را دارم ولی اکنون چندسالی است مربی گری می کنم.

وی با اندوهی که در چشمانش موج می زند، با اشاره به وضعیت این روزهای فوتبال یزد می گوید: روزگاری فوتبال یزد دورانی برای خود داشت و شهید قندی در لیگ دسته یک و لیگ برتر می درخشید، حضور طرفداران شهید قندی در ورزشگاه چشمگیر بود.

این فوتبالیست پیشکسوت یزدی ادامه می دهد: متاسفانه ناکارآمدی مدیران فوتبال یزد طی دو دهه اخیر باعث شده که یزد جایگاه خوبی در فوتبال کشور نداشته باشد.

سلطانی که عکس های قدیمی دوران بازیکنی خود را در گوشی موبایلش مرور می کند، می گوید: حیف این همه تجربه ای که من و دوستانم از فوتبال کسب کردیم و هیچ بهایی در یزد به آن ها داده نشد و در عوض غیر بومی ها در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلم برای فوتبال یزد می سوزد

دلم برای فوتبال یزد می سوزد