مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-02سياسي

طرح حمایت از حقوق کاربران نفی یا نقد؟


در طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی نکات مهم نهفته که ذکر آن برای افکار عمومی به ویژه دست اندرکاران فضای مجازی حائز اهمیت است.

- ایسنا/گلستان در طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی نکات مهم نهفته که ذکر آن برای افکار عمومی به ویژه دست اندرکاران فضای مجازی حائز اهمیت است.

نکته اول: عدم اطلاع رسانی قبلی و آگاهی نبخشیدن قبل از ارجاع طرح به کمیسیون های 8 گانه موضوعی غیرقابل دفاع می باشد.

نکته دوم: افکار عمومی انتقاد دارد که چرا در این زمان که مردم با مشکلات حاد معیشتی، کرونا، قطعی آب و برق و نیز گرانی سرسام آور دست وپنجه نرم می کنند مجلس موضوع طرح حمایت از حقوق کاربران را در دستور کار قرار داده است.

این انتقاد در ظاهر کاملاً درست به نظر می رسد اما در واقع اتفاقاً مجلس آن را از اولویت بررسی در صحن مجلس خارج و برای اینکه به موضوعات مهم تری بپردازی آن را اصل 85 نمود تا در 8 کمیسیون تخصصی بدون اینکه وقت صحن علنی را بگیرد، موردبررسی قرار گیرد.

نکته سوم: برخلاف تبلیغات برخی مخالفان و منتقدین ارجاع این طرح به 8 کمیسیون تخصصی امکان بهره مندی از خرد جمعی، نظرات صاحبان اندیشه و کارشناسان فضای مجازی را بسیار بیشتر فراهم خواهد آورد و اگر مقرر می شد این طرح در دستور کار مجلس و در صحن علنی موردبررسی و تصویب قرار می گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از حقوق کاربران نفی یا نقد؟

طرح حمایت از حقوق کاربران نفی یا نقد؟