مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:302021-08-02پزشكي

افزایش 81 درصدی فوتی های کرونا در هرمزگان


وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان بسیار بحرانی بوده و هر روز شاهد مرگ شماری از مردم این استان بر اثر ابتلا به این قاتل میکروسکوپی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: روزهای سیاه کرونا در هرمزگان گویی تمامی ندارد و آمارها حکایت از افزایش 81 درصدی فوتی ها در این استان در طول یک هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل تر دارد که گفته می شود پروتکل های بهداشتی بویژه زدن ماسک و پرهیز از سفر و دور همی رعایت نمی شود.

متاسفانه در این روزهای سیاه کرونایی که خانواده های بسیاری داغدار شدند، برخی ها همچنان نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی بی توجه هستند و گویی خطر کرونا را از خود و اطرافیانشان دور می بینند که از دست این بی توجهی برنمی دارند.

به اعتقاد برخی از کارشناسان اجتماعی، این بی توجهی ها نشان از یک مشکل روحی و روان شناختی در این افراد است که در چنین شرایطی سعی در جلب توجه جامعه با این عادی انگاری دارند که متاسفانه این روزها بهای این مشکل روحی به قیمت جان بسیاری دیگر تمام می شود.

براساس آمارهای بهداشتی اعلام شده از سوی مراجع بهداشتی هرمزگان ، 49 درصد از بیماران کویید -19 در تجمع ها، 43 درصد در اداره ها و محل کار و باقی مانده در سایر مکان ها به بیماری کووید مبتلا شدند و این به معنای آن است که با اجتناب از حضور در تجمع ها، مراکز خرید و سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 81 درصدی فوتی های کرونا در هرمزگان

افزایش 81 درصدی فوتی های کرونا در هرمزگان