مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-03سياسي

بیاتی: جهاد دانشگاهی خلاء های آموزش مهارت محور را در کشور جبران کند


نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی با کاربردی کردن علوم، خلاء آموزش های مهارت محور را در کشور جبران کند.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی با کاربردی کردن علوم، خلاء آموزش های مهارت محور را در کشور جبران کند.

ولی اله بیاتی در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، با مثبت اررزیابی کردن عملکرد این نهاد انقلابی در طول 41 سال گذشته اظهار کرد: جهاددانشگاهی کارکردی مانند جهادسازندگی در کشور دارد و ماموریت آن برطرف کردن خلاء های کشور در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی است که خوشبختانه کارنامه قابل قبولی در این حوزه ها از خود برجای گذاشته است.

وی بیان کرد: متاسفانه شرایط جامعه به گونه ای است که از ظرفیت های این نهاد در حوزه پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و درمانی به خوبی استفاده نمی شود، در حالی که جهاددانشگاهی در حوزه وظایف خود بویژه در ناباروری و سلول های بنیادی و رویان به خوبی عمل کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با فعالیت در حوزه ناباروری توانسته است در حوزه بارور کردن زوجین خدمات ارزنده ای ارائه دهد و مشکلات افراد در این زمینه را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیاتی: جهاد دانشگاهی خلاء های آموزش مهارت محور را در کشور جبران کند

بیاتی: جهاد دانشگاهی خلاء های آموزش مهارت محور را در کشور جبران کند