مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-03بين الملل

دیپلمات ارشد روس: دلیلی برای متهم کردن ایران وجود ندارد


یک مقام ارشد وزارت امورخارجه روسیه تاکید کرد که هیچ دلیل و مدرکی برای متهم کردن ایران به دست داشتن در حادثه حمله به نفتکش اسراییلی وجود ندارد.

- یک مقام ارشد وزارت امورخارجه روسیه تاکید کرد که هیچ دلیل و مدرکی برای متهم کردن ایران به دست داشتن در حادثه حمله به نفتکش اسراییلی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضمیر کابلوف، رییس دپارتمان دوم امور آسیایی وزارت امورخارجه روسیه در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک ادعاهای رژیم صهیونیستی و همچنین انگلیس و آمریکا را مبنی بر اینکه ایران به نفتکش مِرسِر استریت حمله کرده است، رد کرد.

وی گفت: ما حتی کوچک ترین دلیلی که باور کنیم ایران در این حمله دست داشته است، نداریم.

وی با تکرار موضع مسکو در این زمینه افزود: امتناع روسیه برای پیوستن به این اتهامات (علیه ایران) به این دلیل است که ما هیچ مدرکی نداریم.

هر زمان که شواهدی پیدا شد، در آن صورت روی موضع خود کار می کنیم.

این مقام ارشد روس با تاکید بر اینکه هیچ سندی برای متهم کردن ایران درخصوص حمله به نفتکش اسراییلی وجود ندارد، گفت: تهران هنوز درخواست کمکی از مسکو در رابطه با این کشتی نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز پنج شنبه رسانه ها گزارش دادند که یک نفتکش متعلق به رژیم صهیونیستی در نزدیکی عمان هدف حمله توسط یک پهپاد قرار گرفت که در اثر آن دو تن از خدمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات ارشد روس: دلیلی برای متهم کردن ایران وجود ندارد

دیپلمات ارشد روس: دلیلی برای متهم کردن ایران وجود ندارد