مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-03دانش

حرکت شورای دانش بنیان دانشگاه آزاد در مسیر تحقق دانشگاه حل مساله


شانزدهمین جلسه شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان با حضور قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، شانزدهمین جلسه شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و دکتر شهاب نوروزیان دبیر شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان برگزار شد.

ضرغامی در ابتدای این جلسه گفت: شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان تاکنون مصوبات خوبی داشته و امید است در آینده نیز با تعامل مناسب تصمیمات مؤثری را اتخاذ کند تا نتیجه آن حرکت در مسیر تحقق دانشگاه حل مسأله باشد.

نوروزیان نیز بر تداوم روند برگزاری منظم جلسات این شورا تاکید کرد و از تنظیم تقویم زمانی برگزاری جلسات این شورا و ارائه آن خبر داد.

در این جلسه اعضای شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان پس از ارزیابی طرح های ارائه شده، با کلیات طرح پرورش جلبک سبزآبی اسپیرولینا واحد تبریز موافقت کردند و مقرر شد ایرادات لازم در طرح کسب و کار ارائه شده رفع شود و توافق نامه های صورت گرفته در واحد به شورا ارائه شود تا بررسی نهایی در اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری و همچنین صندوق پژوهش و فناوری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت شورای دانش بنیان دانشگاه آزاد در مسیر تحقق دانشگاه حل مساله

حرکت شورای دانش بنیان دانشگاه آزاد در مسیر تحقق دانشگاه حل مساله