مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03ورزشي

با شکست ماهشهر می توانیم به لیگ دو صعود کنیم


سرمربی تیم فوتبال ون پارس نقش جهان با مهم خواندن بازی تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر، گفت: با توجه به شرایط جدول در صورت برتری در این دیدار می توانیم با صعود به لیگ دسته دو باشگاه های کشور یک پله به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده نزدیک تر شویم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ون پارس نقش جهان با مهم خواندن بازی تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر، گفت: با توجه به شرایط جدول در صورت برتری در این دیدار می توانیم با صعود به لیگ دسته دو باشگاه های کشور یک پله به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده نزدیک تر شویم.

کریم قنبری در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیمش در رقابت های لیگ دسته سه باشگاه های کشور، اظهار کرد: تاکنون توانسته ایم به خوبی مرحله رفت مسابقات را پشت سر بگذاریم و هم اکنون در دور برگشت رقابت ها و هفته هفدهم بوده و در صدر قرار داریم، تیم خلیج فارس ماهشهر یک بازی کمتر دارد، بازی این تیم با صنعت ابریشم اصفهان در ماهشهر بنا به دلایل امنیتی انجام نشد و به تعویق افتاده و بازی روز 14 مرداد ماه در مقابل ماهشهر که در ورزشگاه فولادشهر است بسیار مهم و حساس است.

وی افزود: هفته گذشته یک بازی سخت در ایذه مقابل سپاهان نوین این شهر داشتیم، در شرایطی که به هیچ عنوان شرایط برگزاری مسابقه مهیا نبود و زمین بازی کیفیت نداشت اما توانستیم یک تساوی با ارزش بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شکست ماهشهر می توانیم به لیگ دو صعود کنیم

با شکست ماهشهر می توانیم به لیگ دو صعود کنیم