مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-03بين الملل

توان هدایت کشتی ها را از دست دادیم


درحالیکه سرنشینان کشتی های حادثه دیده در نزدیکی بندر الفجیره امارات از عدم توان ناگهانی کنترل این کشتی ها سخن گفته اند، نیروی دریایی انگلیس مدعی شده که در حال تحقیق در مورد این سانحه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سرنشینان دو کشتی آسیب دیده کشتی های سانحه دیده گلدن بریلیانت و کامدنو در نزدیکی بندر الفجیره امارات، طی نخستین اظهار نظرهای مربوط به حادثه به وجود آمده اعلام کردند که بنا به دلایل نامعلومی توان هدایت کشتی ها را از دست داده اند.

در همین راستا، ناوگان بخش عملیات تجاری نیروی دریایی انگلیس که در نزدیکی محل حادثه مستقر بوده نیز اعلام کرده که علل این حادثه در دست بررسی است.

همچنین گزارش های به دست آمده از وب سایت فلایت رادار 24 حاکی از گشت زنی یک فروند ایرباس متعلق به گشت دریایی نیروی هوایی پادشاهی عمان در نزدیکی محل حادثه در دریای عمان است.

لازم به ذکر است کِشتی گلدن بریلیِنت حامل مواد شیمیایی، با پرچم سنگاپور در دریای عمان در حال حرکت بوده و مبدا آن نیز مالزی اعلام شده است.

اسوشیتدپرس اعلام کرده که نیروهای نظامی انگلیس و فرماندهی تروریست های آمریکایی سنتکام هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده و از پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص این حادثه امتناع ورزیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان هدایت کشتی ها را از دست دادیم

توان هدایت کشتی ها را از دست دادیم