مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-03فرهنگي

نمایشی که از صفر تا صد 2 نفره شکل گرفت/ من ورونیکا نیستم!


آیسان مشفق کارگردان نمایش «من ورونیکا نیستم» درباره شکل گیری این اثر نمایشی و تغییراتی که اجرا نسبت به متن اصلی داشته است، توضیحاتی ارائه داد.

- آیسان مشفق کارگردان نمایش من ورونیکا نیستم درباره شکل گیری این اثر نمایشی و تغییراتی که اجرا نسبت به متن اصلی داشته است، توضیحاتی ارائه داد.

آیسان مشفق که این روزها نمایش من ورونیکا نیستم را به صورت مشترک با بیتا رحمانی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه دارد درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: با توجه به شرایط این روزهای جامعه به طور متوسط تا امروز استقبال از نمایش رضایت بخش بوده است اما قطعاً ما دوست داریم استقبال از کارمان بیشتر شود چون تلاش زیادی کردیم تا این نمایش به صحنه برود.

قصد داشتیم من ورونیکا نیستم را اردیبهشت ماه به صحنه ببریم اما با توجه به تعطیلی هایی که مدام پیش آمد اجرا به مردادماه موکول شد اما در نهایت اجرای این نمایش گام بزرگی برای ما محسوب می شود.

وی درباره کارگردانی مشترک نمایش توضیح داد: من و بیتا رحمانی با یکدیگر در دانشکده هنرهای زیبا دوست و همکلاسی هستیم و از آنجا که به مرور متوجه شدیم که دیدگاه ها و دغدغه هایمان در کار خیلی به هم نزدیک است و با هم تفاهم داریم تصمیم به اجرای این نمایش به صورت مشترک گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشی که از صفر تا صد 2 نفره شکل گرفت/ من ورونیکا نیستم!

نمایشی که از صفر تا صد 2 نفره شکل گرفت/ من ورونیکا نیستم!