مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-04سياسي

وکلا را در لیست اولویت دار تزریق واکسن قرار دهید


عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان گفت: جامعه وکلای دادگستری که به لحاظ اوضاع ابتلا به کرونا بنا به اقتضائات شغلی در شرایط بحران واقعی قرار دارند، - ایسنا/گیلان عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان گفت: جامعه وکلای دادگستری که به لحاظ اوضاع ابتلا به کرونا بنا به اقتضائات شغلی در شرایط بحران واقعی قرار دارند، جزو فراموش شدگان روند واکسیناسیون سراسری هستند.

محمود پورعسکری در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از روند واکسیناسیون در کشور اظهار کرد: با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از آغاز شیوع ویروس کرونا در دنیا که عملیات واکسیناسیون در اکثر کشورها روند تقریبا قابل قبول و یکنواختی را طی کرده آمارهای منتشر شده نشان می دهد کشورمان در این زمینه از اغلب کشورها عقب تر است.

وی افزود: در چنین شرایطی که کشور ما نیز با پاندمی کرونا، دست به گریبان است؛ شاهد هستیم واکسیناسیون برخی از گروه های شغلی مانند معلمان، اساتید دانشگاه ها، قضات، کارکنان دادگستری و.

به صورت گزینشی آغاز شده و روند واکسیناسیون مطابق برنامه ای مشخص پیش نمی رود.

این عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان اضافه کرد: جامعه وکلای دادگستری که به لحاظ اوضاع ابتلا به کرونا بنا به اقتضائات شغلی در شرایط بحران واقعی قرار دارند، جزو فراموش شدگان روند واکسینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلا را در لیست اولویت دار تزریق واکسن قرار دهید

وکلا را در لیست اولویت دار تزریق واکسن قرار دهید