مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-04اقتصادي

شبکه توسعه فیبر نوری اسدآباد ضعیف است


مدیر عامل مخابرات استان همدان گفت: شبکه توسعه فیبر نوری اسدآباد ضعیف است که برای مرتفع شدن این مشکل نسبت به ارتقا توسعه فیبر نوری این شهرستان اقدام خواهد شد .

- محمد علی گرزین در دیدار با فرماندار اسدآباد اظهار کرد:با هدف شبکه سازی در سطح اسدآباد قرار است شبکه های مخابراتی این شهرستان از مسی به فیبر نوری تبدیل شود که باید در این رابطه شهرداری شهر و دستگاه های ذی ربط کمک کنند .

وی افزود: تبدیل شبکه های مسی مخابراتی به فیبر نوری دارای هزینه بالایی بوده و در حال حاضر این طرح در اسدآباد و تویسرکان شروع شده و در مرکز استان هم نامه آن در دست بررسی است.

گرزین همچنین خاطر نشان کرد:سال گذشته در بحث همراه اول تا حد قابل قبولی کار انجام شد و در برنامه امسال قرار داریم در شبکه های مسی کار کرده و کیفیت را بالا ببریم .

وی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید برای این اقدام را در سال گذشته نصب کرده ایم گفت:در حال حاضر باید سیستم ها را باید انتقال داده و برای این انتقال تغییراتی انجام شود و از حالت قدیمی خارج شوند.

مدیر عامل مخابرات استان همدان خاطرنشان کرد:هم اکنون این امر به عنوان نقطه اول اقدامات در اسدآباد شروع شده وکل شبکه مرکز مخابراتی ولی عصر شهر جمع آوری و تبدیل به فیبر نوری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه توسعه فیبر نوری اسدآباد ضعیف است

شبکه توسعه فیبر نوری اسدآباد ضعیف است