مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-04اقتصادي

آمار بستری های کرونا یزد به 900 تن رسید/ماسک نزدن واکسیناسیون را بی اثر می کند


با بیان این که فرآیند واکسیناسیون در این استان سرعت گرفته است، از افزایش صعودی تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی فارس در یزد، چند هفته ای است که وضعیت شیوع کرونا به ویژه کرونای دلتا در استانهای مختلف کشور بحرانی شده و متأسفانه جان بسیاری از شهروندان را گرفته است و این نتیجه بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و کم شدن رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

بر اساس آمارهای اعلام شده ایران کمترین میزان بیماران بهبود یافته کرونایی در جهان را دارد که این هم نتیجه بی مبالاتی و بی توجهی به پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم و مسئولان است.

باید یادمان باشد واکسیناسیون به تنهایی نمی تواند موج های جدید شیوع کرونا در کشور را مهار کند و تا زمانی که همگی نسبت به رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی احساس مسئولیت جدی نداشته باشیم همچنان سایه شوم کرونا بر سرم ما و فرزندانمان خواهد بود.

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان، اظهار کرد: در حال حاضر، 884 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بستری های کرونا یزد به 900 تن رسید/ماسک نزدن واکسیناسیون را بی اثر می کند

آمار بستری های کرونا یزد به 900 تن رسید/ماسک نزدن واکسیناسیون را بی اثر می کند