مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-04ورزشي

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: انتظار مدالهای بیشتری داشتیم اما راضی هستیم


بهروز حضرتی پور از عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک ابراز رضایت کرد اما در عین حال گفت: انتظار مدال های بیشتری داشتیم.

- بهروز حضرتی پور از عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک ابراز رضایت کرد اما در عین حال گفت: انتظار مدال های بیشتری داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، بهروز حضرتی در مورد عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک که با کسب یک مدال طلا و یک برنز همراه بود، گفت: این مدال ها و در کل عملکردی که فرنگی کاران داشتند نتیجه برنامه هایی است که از مدت ها پیش برای اجرای آنها اقدام شد و با وجود شرایط سخت کرونایی و قرنطینه این برنامه ها پیگیری شد.

او ادامه داد: کشتی گیران طی ماه های گذشته در تمام تورنمنت هایی که شرکت داشتند از جمله میادین کسب سهمیه و مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشتند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: نتیجه تمام تلاش ها و برنامه هایی که داشتیم کسب دو مدال طلا و یک برنز و 2 عنوان پنجمی بود.

البته انتظارمان این بود که مدال های بیشتری بگیریم.

حضرتی با بیان اینکه امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم شرایط خوبی به لحاظ قرعه نداشت، گفت: اگر در این وزن قرعه بهتری داشتیم حداقل یک مدال برنز دیگر می توانستیم داشته باشیم اما در کل از عملکرد ملی پوشان راضی هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: انتظار مدالهای بیشتری داشتیم اما راضی هستیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: انتظار مدالهای بیشتری داشتیم اما راضی هستیم